Friday, December 14, 2012

भाजंगलको विष्णुदेवी मन्दिरको टुडालको बारेमा फेसबुकमा जनमत

ने. सं. ११३३ कछलागा चःह्रे बुधवाः २०६९ मंसिर २७ गते बुधवार Dec - 12, 2012

भाजंगलको विष्णुदेवी मन्दिरको टुडालको बारेमा फेसबुकमा जनमत

कीर्तिपुर नगरपालिका वडा नं.१८ भाजंगलस्थित अग्निवाहिनी, विष्णुदेवी मन्दिरको जिर्णोद्धार हुदैछ । जिर्णोद्वार गर्ने क्रममा अहिले मन्दिरको जनि त्वानासिं राख्नेक्रम चलिरहेको छ । केही राखिसकेका छन । केही राख्न बाँकि छ । ती जनि त्वानासिमा यौन जन्य कलाकृति कुँडिएका छन । यौन जनित कलाकुति राख्न हुन्छ । राख्न हुँदैन भन्ने बहस चल्न थालेका छन । त्यसैले सामाजिक संजाल फेसबुकमा फोटो सहित राखेर आ–आफ्नो विचार राख्न अपिल गरेको थिएँ । जुन यसप्रकार प्राप्त भएको छ ।

Jwajalapaa Sakasita (यौन जन्य चित्रहरू कुँडिएको जनि–त्वनासिं राख्नु पर्छ । किनभने
१. परम्पराको निरन्तरता (हानि नगर्ने परम्परालाई निरन्तरता दिनु राम्रो हो )
२. हाम्रो विगतमा रहेको “यौन शिक्षा अत्यावश्यक छ” भन्ने चेतनाको प्रमाण (पुननिर्माण वा मर्मत सम्भार गर्दा प्रमाण संरक्षण गर्नु प्राथमिक कर्तव्य हो । कुनै पनि हिसाबले प्रमाण नस्ट गर्नु वा बंग्याउनुलाई सम्पदा संरक्षणको क्षेत्रमा घोर अपराध मानिन्छ)

३. अन्य उपायभन्दा टुँडाललाई नै विशेष गरि यौन कला प्रदर्शन गर्ने साधनको रुपमा किन प्रयोग गरियो, भन्ने कौतुहलता सामान्य कौतुहलता मात्र नभई नेवार(वास्तुकला अध्ययताहरूको निमित एक अनुसन्धानात्मक खोजको विषय पनि हो । यसर्थ त्यो खोजलाई निरन्तरता दिन पनि यो राख्नु पर्छ ।
४. यौनकला कृति कोर्न कलाकार, अझ विशेषतः काष्ठकलाकारलाई अत्यन्तै मेहनत गर्नु पर्छ(यो कार्य कठिन तथा चूनौतिपूर्ण छ, तर उत्तिकै रोमान्चक र उत्तेजक पनि । कला(श्रीजना जस्तो निरस क्षेत्रमा पनि रोमान्च र उत्तेजना संलग्न गराई कलाकारको हौसला र सीप तिखार्ने मनोवैज्ञानिक पक्षलाई सम्मान गर्न पनि यो राखिनु पर्छ ।
५. यस्तो कलाकृति बनाउने कलाकारले जतिसुकै उत्कृस्ट कलाकृति बनाएपनि त्यो कृतिसित आफ्नो नाम नजोडियोस भन्ने चाहन्छ(नामको भोखाहरूको दौडमा नामको लागि मात्र काम गर्ने हैन, कामको लागि काम गर्नु पर्छ भन्ने उच्च नैतिक पाठ पढाउन साहै्र गाहारो छ । यस्तो कलाकृतिले त्यो पाठ पढाउने मात्र हैन यथार्थमा लागु भएको देखाउने छ ।
६. मनमा तिब्र यौनाकांक्षा भएता पनि त्यसको निकाश कहिं कतै गर्न पाएन भने यौन कुण्ठा ग्रस्त भै थुप्रै खालको मनोवैज्ञानिक समस्याहरू श्रीजना हुन्छ । यस्तो कलाकृतिको सार्वजनिक प्रदर्शनले यौन कुण्ठा हटाउन मद्दत गर्छ ।

राजमाया पुतवार
यस्तो टुँडाल राख्न हुने भएरै राखेका हुन हाम्रा पुर्खाले । एकदम राख्नु पर्छ । अहिलेका एक दुईजना अजासुले भनेर केही हुँदैन । अब तिनिहरूलाई राखेको मन पर्दैन भने जुन शहरमा त्यस्तो राख्ने चलन छैन त्यहाँ गएर बस्न जानु प-यो । अथवा अब तिनीहरूले मन्दिर बनाउँदा नराखी बनाउनु प-यो । होइन साथीहरू ?

बिनोद मानन्धर
In my opinion there should be some positive points behind it but need to explore what they are. Physically, simple thinking it seem not good. However we haven't studied in depth about it.

Ucraft Handicraft
 ( मेरो विचारमा, हाम्रो पहिचान खोज्ने हो भने राख्नु पर्छ । हामी नेपाली, हाम्रो संस्कृति, परम्परा र रहनसहन सबै हाम्रो जातिय पहिचान हो। हामी पहिचानको कुरा गछौं, तर पहिचान बचाउने ती धर्म, संस्कृति र परम्परा हाम्रो धरोहर हुन भने किन राजनीति पहिचानको कुरा गछौं ? हाम्रो पहिचान छ भने ती धरोहरमा छ ।

सन्तोष महर्जन 
यस्ता पुरातात्विक चिजहरू कदापि हटाउनु हुूदैन, बरु झन यस्ता टुँडालहरूको खोज तथा अनुसन्धान गरिनु पर्छ साथै अझ जिर्ण भएका यस्ता टुँडालहरूको जिर्णोद्धार गर्दै भाविपिढीहरूको लागि पनि संरक्षित राखिनु पर्छ ।..

राजेन्द्र महर्जन 
संसार प्रेम, वासनाय् भुलय् जुयाच्वंगु थें च्वं ... देगः दुने द्यः दु ..द्यःया थासय् थ्यंकेत व काम वासना पार जुयाः हे जक थ्यनी ...


Anup Singh Suwal 
It was sex education at ancient period. Sexual pictures are never vulgar if they are artistic. And they
believed these kind of tundaals stop evil. It symbolize it stops evil thoughts. And most of spiritual practice begin from sex. So I vote to keep.


कृष्णहरि महर्जन 
अहिलेको जमानामा पहिले जस्तो सेक्सको शिक्षा दिन मन्दिरको टुूडालमा यौनजन्य चित्र राख्न जरुरी छैन । अहिले सबैजना यसमा पोख्त छन । फेरि विष्णुदेवी कुनै कामदेवता पनि त होइननि । यस्तो चित्रले महिला र पुरुष भक्तजनहरू एकाग्र भएर पुजा गर्ने ठाउँमा नराम्रो विचार आउन सक्ने हुँदा महिला हिंसालाई प्रोत्साहन मिल्ने हो कि ? विचार गर्नुस् र अर्कै टुँडाल राख्दा राम्रो हुने थियो ।

Welcome to Kirtipur
टुडालमा यौनजन्य चित्र राख्नु कहिले पनि भल्गर हुूदैन, हामी अहिलेपनि पुरातनवादी सोच राख्नु हुँदैन भन्छौं तर यो राख्नु पर्छ भन्नेमा म भोट दिन्छु ।


Pramod Shrestha
I support to keep and preservation of traditional Tundals. Ir was for sex education and in addition I
heard somewhere this sex symbols are meaningful to protect "Thunder lighting" ("Gonga Juwiogu" "Malah juwigu" ) falling to the mandirs.

Kumar Tumbapo
100% गलत हो यसले सकारात्मक भन्दा नकारात्मक सन्देश दिन्छ,  मेरो विचारमा


पवन शाक्य धनकुटे
आधा आधा

दीप ज्योति रिकेश बज्राचार्य 

The reason of having this sculptures in the temple can be explained in a different way. Have you seen a
mother feeding a baby ? does that looks valgure ? have you seen a poor woman roaming without
proper dress ? does that seems valgure. I vote to keep it up.

Dev Dangol

मैले बुझे अनुसार यस्ता मुर्तिहरू मन्दिरमा राखेको कारण पहिला पहिला सबै जनता धर्म कर्ममा लागेर बिहे नै गरेन । मन्दिर घुम्न आउँदा यस्तो दृश्य देखेमा बिहे गर्न जागरण आउँछ र सन्तान धेरै पैदा हुन्छ भनेर राख्ने गरेको । अब सन्तान धेरै भैसक्यो । जनसंख्या नियन्त्रण गर्न परिवार नियोजन गर्नु परिरहेको छ । यस्तो अवस्थामा यो टुँडाल राख्नु हुँदैन ।

Sujindra Maharjan
यो टुडालमा मुर्तिहरू कुन ठाउँमा कस्तो राख्ने नबुझीकन राखेको देखिन्छ । राम्ररी बुझेर जानेर मात्र राख्दा राम्रो हुन्छ ।

Jheegu Yala Our Lalitpur
थ्व विवाद वा सहलह ला तुनासिं (त्वानासिं) वा देगः दयेकेत ज्याखँ न्हयाके न्हयः बिचाः यायेमाःगु खः । आः तयेमखु धाः थ्व दक्वं मतेवं धेबाया नाश । ति हाकनं विवादया पुसा । देगः दयेकेत नीस्वंगु पुचलं, सम्बन्धित निकाय वा दातातयगु सहलहलं खँ ब्याकेमाल । झी सांस्कृतिविदत दु अमिकेनं साहुति ब्याकेमाल ।
खयतला न्हापा न्हापाया देगःलय् थथे यौन संसर्गया लूत तयातःगुलिं मनूतय् थीथी कथंया तर्क तया वयाच्वंगु दु । गुम्हेस्या थथे देगलय् तलकि आपालं आपा मनूत द्यःयाथाय् वइ धकाः खः धाई । गुलिस्यां थज्याmगु न्हैपूगु कासा म्हितेत ब्याहा यायेमाः बाय् मिसा पासा (तिरि(कला) दयेकेमाः धकाः क्यनातःगु धाई ।
थथे देगलय् संसर्गया लूत तुनासिं पतिकं तयातःगुया हुनिं मेगु नं दु । न्हापा न्हापा नेपाः राज्य राज्य जुयाः कुचा कुचा जुयाच्वंगु ई । अले जनता म्हो जक । जनता आपा दतकिं  राज्य बल्लाई धैगु शासकतयगु बिचाः । थ्व खँ सकल प्रजायात कनाजुयां नायिखं च्वयेका जुयाँ साध्यगु खँ मखुत । न्हापायापिन्के धर्म बल्ला । धर्मय् मन क्वसा । ज्या बःला तर थथे संससर्गया ज्याया नितिं ई मदलु फुर्सद मदु । सुथंनिसें बहनी द्यने ईतक्कं ज्या ज्या । थथे जुयाः प्रजायात कनेया नितिं सदां  वनाच्वनीगु देगः लय् थर्थ संसर्गया लूत तयेगु यात । थौकन्हयया भासं धायेगु खःसा विग्यापन यात । विभिन्न आसन आसनया भावं लूत तयाबिल । वहे प्रजां अनुभव याई, अभ्यस्त जुई । मचात आपा दयेकी, प्रजा अप्पोया वइ । अझ अबले ला थी थी हुनिं मचात सिनानं वनीगुः खः ‘सन्तानले डाँडाकाँडा ढाकून्’ धका न्हापा आशिर्वादतकं बियेगु याः । आःया ईलय् थथे संसर्गया लूत ब्वयेगुलिसें थथे यायेगु धैगु थः हे तिरिनापं खः । ब्याहा यायेगु उमेर, यौन ल्वय् मथाकेत छु यायेमाः थें ज्याःगु ख्रँ  न्हाब्वइगु लूतनं दुथ्याके फुसा ला झं बाँलाइ जुई । ईकथं परिमार्जित यायेमाः गुनं खने दु । तर अर्थ खःसा दयेके हे धुंकूगुयात गुकर्थ छयःलेगु बिचाः यायेमाल । अस्तु ! ।
अले मेगु छता खँ, न्हापा न्हापा जुजुतयसं थःपिनिगु कामेच्छा व चर्तिकलायात ब्वयेगु नितिं नं थथे देगःयात छयलीगु नं धाः । जुजु पिनिगु थज्यागु चिर्तकलाया हुनिं प्रजा थज्यागु पाप ज्या यायेमज्यू धका देगः या तनासिं लू कियाः तइगु नं धायेगु या ।

नरहरि महर्जन
प्रमोद श्रेष्ठको विचारसँग मेरो पनि सहमत छ किनकी पहिलेका मान्छेहरु मलःबाट जगाउनका लागि यस्तो फोटो राखेको गर्छन् ।

राम भोला महर्जन
यो चित्र हो यसबाट पनि शिक्षा लिन सक्छौ ।

नरहरि महर्जन
न पढेकाहरुको लागि यो पनि शिक्षा हो ।

राम भोला महर्जन
परम्परा हो ठिक छ । सबै भन्दा ठुलो आफ्नो मन राम्रो हुनु प-यो नि ।

2 comments:

  1. पशुपतिका वरपरका मन्दिरमा. हनूमानढोका दरबार वरपरका मन्दिरमा र अन्यत्र मन्दिरमा पनि त्यस्ता मूर्ति छन् । जहाँ जहाँ ती छन्. त्यहाँ त्यहाँ ती सुहाएका देखिन्छन् । नभउका ठाउँमा नराखौँ भएका ठाउँमा नहटाउँ ।

    ReplyDelete
  2. म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार लागि व्यक्तिगत ऋण आवश्यक छ? तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com: हामी तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने यो इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन

    ReplyDelete